ID-Karta | Help desk

Servisní formulář

v
v
Reklamace: Nefunkčnost nebo závada na hw nebo sw či jiném dodaném zboží

Dotaz: Otázka na způsob užívání hw nebo sw typu “Jak mám nastavit....”, “Jak se označuje...”atp.

Požadavek: Požadavek na novou vlastnost nebo funkci sw nebo hw
Název produktu je možné zjistit podle názvu spouštěného programu, v některých případech je název produktu uveden v přihlašovacím dialogu.
Verzi produktu je možné zjistit dle druhu aplikace

a) v rozhraní “Vlastnosti aplikace”

b) v přihlašovacím dialogu nebo v položce “Systém” Hlavní nabídky příkazů nebo na horní liště okna aplikace
Uveďte, co nejpodrobněji popis problému.

a) pokud je problém vztažen na konkrétního zaměstnance, uveďte jméno a osobní číslo zaměstnance a datum, kterého se daný problém týká

b) pokud je to možné, popište také výsledný stav, kterého chcete docílit (například nastavením šablony docházky)

c) v případě, že se zobrazuje nějaké varovné/chybové hlášení, opište co nejpřesněji toto hlášení případně přiložte Print Screen (zachycení aktuálního obrazu okna nebo monitoru)

d) pokud jde o problém s funkčností některého modulu, uveďte také datum a čas, kdy se problém vyskytl
Browse...
Browse...
Browse...
Browse...
Browse...
Browse...
Nahrát soubory
Cancel
Servisní soubory jsou umístěny v adresáři ..\IDKarta\Servis na počítači/serveru s instalovaným systémem a mají podobu komprimovaných souborů s příponou “zip”.
V případě, že nemáte přístup na počítač/server s instalovaným systémem, je zapotřebí o spolupráci požádat správce počítače/serveru.

Vyberte typ hardwaru, s kterým máte potíže.
Vyberte typ snímače
Klikněte na odkaz pro výběr snímače a vyberte požadovaný typ ze seznamu.
Nesvítí
Nekomunikuje
Neotvírá zámek
Nebere kartu - čip
Nepípá
Ostatní
Uveďte, co nejpodrobněji popis problému.
Uveďte, co nejpodrobněji popis problému.
Vyplňte jméno i s příjmením
Vyplňte e-mailovou adresu. Na tuto adresu bude směřována komunikace s Vámi.
Název firmy
Telefonní číslo
Show another code
Captcha image
Odeslat